Bestellen & Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Nadat je bestelling bij Naturpet is binnen gekomen, gaan we er direct mee aan de slag.
Je bestelling zal uiterlijk binnen maximaal 72 uur bij je aangeboden worden door Naturepet persoonlijk of door DHL.
Indien Naturepet jouw bestelling zelf komt bezorgen, zal vooraf eerst contact worden opgenomen met je voor het maken van een leverafspraak.
Wordt je bestelling verstuurd via DHL, zul je hiervan een email ontvangen met daarin de track & trace code. Zo kun je je pakket op de voet volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor de regio Parkstad Limburg zijn de verzendkosten €5,95. Vanaf een bestelbedrag van €20,- zal de bestelling gratis worden geleverd.
Midden en zuid Limburg, en de daarbij behorende grensstreek naar Belgie en Duitsland met een een afstand van 20km. zijn de verzendkosten €5,95. Vanaf een bestelbedrag van €20,- is de verzending gratis.
Voor overig Nederland zijn de verzendkosten €5,95. Vanaf een bestelbedrag van €70,- zijn de verzendkosten gratis.
Voor bestellingen vanuit Duitsland en Belgie, uitgezonderd de grensstreek met zuid Limburg, zijn de verzendkosten €8,95.

Wie zorgt ervoor dat mijn bestelling geleverd word?

Naturepet geeft jouw bestelling in de regel aan DHL. Zij zullen jouw bestelling bezorgen. In sommige gevallen kan jouw bestelling ook door DPD of Post.nl bezorgd worden.

Kan ik mijn pakket ook ergens anders laten bezorgen?

Ja, dat kan. Bij het afreken-proces op de site, kun je aangeven naar welk adres de bestelling gestuurd moet worden.

Ik wil mijn pakket laten bezorgen bij een parcelpoint. Kan dat?

Ja, dat kan. Geef dan bij het afreken-proces aan welk parcelpoint dit moet zijn.

Mijn pakket is bij aankomst beschadigd. Wat nu?

Zodra je je pakket in ontvangst hebt genomen moeten eventuele beschadigingen binnen 24 uur gemeld worden aan Naturepet. Dat kan door een mail te sturen naar info@naturepet.nl. Zet in je mail het ordernummer en wat beschadigd is. Maak ook een foto van het beschadigde product. Naturepet zal dan alles doen om tot een goede oplossing te komen.

 

Retour & Omruilen

Mag ik een besteld product retour sturen?

Ja, het bestelde artikel mag, zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. De retourkosten komen wel voor rekening van jou.

Zijn hieraan eisen verbonden?

Ja, niet alles kan zomaar geretourneerd worden. Geopende verpakkingen, producten die op wens van de klant zijn gemaakt, diepvriesproducten, supplementen en artikelen die te maken hebben met lichamelijke hygiëne kunnen helaas niet retour worden genomen.

Hoe maak ik kenbaar dat ik een artikel wil retourneren of omruilen?

Stuur een mailtje naar info@naturepet.nl en laat in dit mailtje weten welk artikel je wilt retourneren of omruilen en vergeet niet het ordernummer van je bestelling erbij te vermelden.

Moet ik de retourkosten zelf betalen?

Ja, deze komen voor rekening van de consument. Het retouradres is:
Naturepet.nl
Italielaan 143
6414TN Heerlen

Het pakket / artikel is retour gestuurd. Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

Zodra je pakket / artikel bij Naturepet is aangekomen zal het gecontroleerd worden. Als alles in orde is, zal het aankoopbedrag van het artikel binnen 14 dagen terug gestort worden op het rekeningnummer dat bij Naturepet bekend is.

Ik wil een artikel omruilen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Nadat het artikel, dat omgeruild moet worden, bij Naturepet is aangekomen, zal deze op beschadigingen etcetera gecontroleerd worden. Het aankoopbedrag van het om te ruilen artikel zal terug gestort worden op het bij Naturepet bekende rekeningnummer. Vervolgens kan de klant dan het gewenste artikel in de shop bestellen.